FEL

Jótállás és szavatosság


Jótállás és szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk az alábbi feltételek mellett 12 hónap jótállást vállal. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Műszaki cikkek esetében ez a garancia általában 12 hónap vagy több, egyes gyártók pedig több éves garanciát is vállalnak.

 

Mit kell tudni a jótállási jegyről?

Jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheti. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

 

Mettől meddig érvényes a jótállás?

A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, ettől számítva 12 (vagy egyes esetekben ennél több) hónapig érvényes. Ha a jótállás időtartama 12 hónapnál több, akkor az a jótállási jegyen külön feltüntetésre kerül. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

 

Mire nem érvényes a jótállás?

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
  • A dexx.hu szervizén vagy a márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Természetes elhasználódás.

 

Kihez fordulhatok, ha a termék meghibásodott?

A vásárolt termékével kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a márkaszervizhez.

 

Visszavihetem a meghibásodott terméket a dexx.hu üzemeltetőjének a telephelyére?

A meghibásodott terméket természetesen bármelyik hivatalos telephelyünkön vagy szervizünkben leadhatja. A garanciális javításokat továbbítjuk a márkaszervizeknek, így a leadott készülékek javításának ideje meghosszabbodhat.

 

Mennyi időt vesz igénybe a javítás?

A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel hozzájuthat a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez.

 

Hogyan küldhetem el a hibás terméket a dexx.hu üzemeltetőjének telephelyére?

Meghibásodott készülékét személyesen, postán vagy futárral is leadhatja székhelyünkön, amelynek elérhetőségét a Kapcsolat menüpont alatt találja meg.

Vásárlási feltételek

Rendelés előtt tájékozódjon a vásárlási feltételekről, kötelezettségekről, elállási jogáról és egyéb lehetőségekről. Elolvasom

Szállítás és átvétel.

Megrendelt termékeket a DPD Hungária Kft szállítja. Lehetőség van előre egyeztetett időpontban személyes átvételre. Elolvasom

Garancia

A jótállásról, meghibásodott termékek visszaküldésének menetéről és egyéb garanciális lehetőségekről itt tájékozódhat. Elolvasom

X